niedziela, 14 lutego 2010

Sercowo, walentynkowo, urodzinowo, scrapowo;-) / Heart, birthday and scrap;-)

Z racji, że dziś Walentynki mój maż ukochany dostał ode mnie taki oto mini album scrapowy. Choć może bardziej to ja zrobiłam prezent sama sobie - z okazji urodzin mogłam sobie poscrapować;-)
Albumik na bazie ze scrapińca, kartkach ze starej angielskiej encyklopedii, do tego kwiatek, ćwieki, tusze z empiku i Latarnia Morska, puder do embossingu ze scrap.com.pl i stempelki różnej maści. No i kółko do spinania... nie pamiętam skąd. Z efektu jestem bardzo zadowolona! A co Wy, szanowne blogerki o nim myślicie? Proszę o jakieś komentarze.

Because of today's Valentine's Day my husband get (from me) such a scrap mini album. Well, maybe it's more my own present, cause it was a great plaesure to make it in my birthday;-)
Album is made on cartoon base from scrapiniec, on pages from old english book, I've added a paper flower , brads, inks from empik and Latarnia Morska, embossing powder from scrap.com.pl and different stamps. And a circle used to fasten all the album, ican't remember where I got it from;-)
I'm very satisfied with it, and what do You think? Let me know!



3 komentarze:

  1. Sto lat, sto lat!!
    Album już chwaliłam na żywo, ale jeszcze raz to powiem: albumik jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. album powalił mnie na kolana:)buziaki Słonko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło czytać takie komentarze! Thx;-)

    OdpowiedzUsuń