środa, 2 grudnia 2009

I jeszcze porcja biżuterii przed Festiwalem / And one more portion of jewellery before the Festive

To jeszcze jedna porcja biżuterii przed Festiwalem w Poznaniu. Praca wre, Mysza nie dosypia, adrenalina rośnie... Ale będzie fajnie! Na pewno!
Zapraszam wszystkich serdecznie na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych o Poznania na MTP, a zwłaszcza na stoisko nr 193, gdzie będzie można spotkać mnie i moją "twórczość";-)
Zapraszam!

So there is another portion of jewellery before Festive in Poznań. Work is in progress, me is not getting enough sleep, epinephrine is rising... But I'm sure it's gonna be fun!
I invite everybody to An Art and Artistic Objects Festive in Poznań this weekend, especially to 193 stall, where you would find me and my crafts;-)
I invite!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz