piątek, 23 lipca 2010

Wreszcie mogę coś napisać! / I can write something, finally!

Wreszcie chwila czasu na napisanie posta! Jak straszliwie ostatnio brakuje mi czasu... Co nie znaczy, że nic nie "craftuję", po prostu nie mam kiedy wrzucić fotek na bloga. Ale postaram się to zmienić. Zaczynam nadrabiać zaległości. Malutka porcja biżuterii już dziś. Kolejna - czeka na obróbkę i wrzucenie, jeszcze następna - na sfotografowanie... Zdecydowanie szybciej i przyjemniej tworzy się biżuterię, niż ją później fotografuje, obrabia i wrzuca w siec. Choć może to tylko moja alergia na internet i komputer w ogóle;-)

Finally, I've found a moment to write a post! I have no time for anything recently... But, it doesn't mean, I'm not crafting, I just can't find any time to put pictures on my blog. But I'll try to change it. I'm starting to catch up on. Here's a small part of jewellery. Another one is waiting for computer processing and putting on blog, and another part's waiting for photographing... I's really quicker and nicer to make a jewellery, than to photografh it, process and put on the web. But, maybe it's only my own internet- and computer-allergy;-)





4 komentarze:

  1. piękne kolczyki, szczególnie spodobały mi się te na pierwszym i na czwartym zdjęciu! dziękuje za udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie przesliczne:)Bardzo mi się podobają:)Dziękuję za udział w moim Różanym candy.Miło i dziękuję za odwiedzinki na blogu. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu sobie tworzysz Myszko-Marysiu :-), piękna biżuteria na łonie natury :-).

    OdpowiedzUsuń